lördag 12 januari 2013

Hälsoanalys!

Första mötet med min hälsocoach Anders.

Vi tittade på mitt resultat från konditionstestet. Hälsodeklaration med massor av frågor. Min livstil och livssituation som jag har idag. Vad vi äter i veckorna och på helgerna. Mätning av längd och midjemått. Midjemåttet är för högt. Kvinnor ska inte ha mer än 88 cm tror jag att det var. Tänker dock inte avslöja mitt he he. Vägning på en specialvåg som spottade ut en remsa med en massa fina värden. Bla att jag har 38% kroppsfett vilket är alldeles för mycket. Jag fick berätta vad jag vill väga och vi pratade om det är rimligt.

Vi pratade om vilken typ av kost och träning jag är intresserad av. Jag ligger precis över den godkända gränsen för att köra en rivstart med 3 veckors VLCD. Men jag vill gärna prova den och se om jag klarar det. Jag tror att det är väldigt tufft att ta sig igenom 3 veckor med VLCD produkter. Men vi bestämde oss för att jag ska prova det.

Detta var i torsdags och jag var hemma med Theo så han fick följa med på mötet. Vi hade med oss Jörgens iPad med en massa roliga spel och aktiviter på. Han var helt otroligt duktig. Vid ett par tillfällen ville han visa mig saker men resten av tiden satt han stilla och spelade en hel timme. Anders var väldigt imponerad av honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar